MUDr. Barbara Kubešová a nový omlazující krém

16.07.2019

Barbarko, ty jsi dnes přinesla do Café Push-Up "horkou novinku", krém pro zralou pleť, která spatřila světlo světa docela nedávno. Myšlenka, že s tím seznámíš nejen mne, ale i další ženy, pak vznikla de facto velmi spontánně rovnou u kávy. Než se dostaneme ke krému, který mou zvědavost přitáhl již tím, že obsahuje krev z mladých býků, tak se tě musím zeptat na jednu důležitou věc. Ty jsi lékařka. Jak se stalo, že jsi vstoupila do světa kosmetiky?

Několikrát v pracovním životě jsem s kosmetikou koketovala. Spoustu let jsem se díky své profesi zabývala získáváním a konzervací krevních buněk, později i kmenovými buňkami včetně jejich kultivace. Začala jsem si uvědomovat jejich nevyužité regenerativní možnosti. Po nějaké době jsem trochu neplánovaně odešla z jednoho zaměstnání do jiného, časově flexibilnějšího a najednou jsem měla volný čas. Řekla jsem si, že je to ideální chvíle začít realizovat staré sny.

V minulosti jsi do našeho magazínu Woman Today pro ženy 40+ z Brněnska napsala velmi úspěšný článek o kosmetice z krve. Co je na krvi tak dramaticky krásného a účinného?

Tak to by byl článek jen o krvi.
Krev je nenahraditelná. Všechny snahy ji nahradit umělou tekutinou, zatím nikdy nedokázaly zvládnout všechny její funkce. Zaměřila jsem se, v souvislosti s kosmetikou, na regenerativní vlastnosti krve. Krev a krevní destičky se dostávají prakticky ke každé buňce a pomáhají v regeneračních procesech po celém těle. Hojení - regenerace - omlazení - bez krve prostě nejde. Vzpomeň na svou oblíbenou hraběnku Báthory!

Tušila jsem, že mi ji připomeneš. Tedy, koupel v krvi panen raději nechme stranou, protože ty máš krém, který obsahuje krev mladých býků, calf blood extract. A já jsem na to velmi zvědavá.

Calf blood extract je získáván z krve mladých býků. Legislativa upravuje především bezpečnost a maximální povolené množství. Vlastní technologie je ponechána na výrobci. Právě zde jsme využili našeho originálního know-how a náš calf blood extract má viditelné regenerační a omlazující účinky. Představ si, jakoby v tom krému (Healer creme) byla parta maličkých sexy bubeníků, kteří svými paličkami zabubnují na kožní buňky a povzbudí je tím k produkci kolagenu, fibronektinu a ke zlepšení prokrvení. Výsledkem je vyrovnání drobných prohlubeninek, vymizení malých vrásek a zjemnění těch hlubokých.

Když dovolíš, tak já si raději představím ty mladé býčky plné nespoutané síly a energie. Údajně krém používá i tvoje maminka.

Znáš to - doma není nikdo prorokem, tak jsem žádnou pozitivní odezvu ani nečekala.
Asi za měsíc mi však maminka volala a říkala: "Teda ten krém, co jsi mi dala, je asi fakt dobrý. Ženský v krámě říkaly, že vypadám nějak mladě a myslím, že mají pravdu". Od té doby už mám stabilní a rozšiřující se klientelu 70+, ženy a dokonce i muže. Z toho mám velkou radost, protože v tomto věku již málokterý krém dokáže udělat opravdu viditelné omlazující změny. Samozřejmě to není ze dne na den, ale zhruba po měsíci pravidelné aplikace jsou již výsledky viditelné a hlavně dlouhodobé.

Přesvědčuje mně to, jak sama vypadáš. Neviděly jsme se několik měsíců, ty jsi zatím změnila barvu vlasů a na první pohled je vidět, že jsi tak nějak v obličeji "vyžehlená". A co si budeme povídat, něco již o sobě víme, jsi také uživatelkou dermarolleru a dokážeš o pleť pořádně zapečovat. Mimochodem co poradíš pod dermaroller - gel nebo krém?

Určitě pro dermarollerovou mesoterapii používej Healer gel. Dochází k vymizení či redukci vrásek, ale také se tímto způsobem dají odstranit prohlubeninky po starém akné. Dokonce jsem sama viděla u své kamarádky, jak postupnou mesoterpií s Healer gelem zcela minimalizovala nehezké těhotenské strie na bříšku. Vzhledem k tomu, že jí je padesát let, žádný zázrak neočekávala. Byla to ale pro ni první skutečně fungující metoda. Pro denní péči je určen Healer creme.

Jak se tedy krém správně používá?

Standardně. Na dobře očištěnou pleť naneseš tenkou vrstvu krému. Stačí jednou denně.

Healer creme a make - up? Jde to k sobě?

To samozřejmě jde, naneseš tenkou vrstvu krému a můžeš na ni použít make-up.

Jenže večer si pleť odlíčím. A protože říkáš, že stačí Healer creme jednou denně, tak trošku váhám, jestli znovu aplikovat i na večer (na noc) nebo použít jiný krém?

To je perfektní otázka.Doporučuji pro druhé ošetření pleti použít hodně výživný krém. Ideální je nějaký s kyselinou hyaluronovou. To víš, když pleť nastimulujeme, je zapotřebí ji taky pořádně "nakrmit".
Pracujeme už na vývoji vlastního doplňujícího výživného krému, ale to ještě pár měsíců zabere.

Barbarko, co všechno je třeba udělat k tomu, než krém spatří světlo světa?

No není to úplně snadná cesta. Nejdříve musíš mít nápad, čím by právě tvůj krém měl být jiný a originální.
Díky mým předchozím znalostem a zkušenostem s lidskými kmenovými buňkami bylo jasné, kam naši snahu zaměříme. Pak přichází část laboratorně-technologická, kdy ten nápad materializuješ. Zrovna u Healer creme byla tato část hodně dlouhá. Nedařilo se nám ze začátku spojit účinnou látku s vhodným krémovým základem. Ve chvíli, kdy už máš krém vyrobený, přichází na řadu povinné dermatologické testování. Musíme mít jistotu, že krém nebude dráždivý. Rovněž musí být dostatečně odolný při používání. Po všem testování přichází na řadu administrativní a legislativní fáze, která je, v úspěšném případě ukončena povolením. Toto povolení je platné v celé EU.

Já si objednám krém jednoduše u tebe, ale jakou cestou to mohou udělat ostatní?

Zatím co Healer gel je už k dostání (po objednání) ve většině lékáren, s krémem teprve vstupujeme na trh.
V současné době je součástí nabídky vynikající kosmetické firmy SynCare. Rovněž je možné objednání Healer creme přes internetový obchod https://www.kosmetikahealer.cz


© 2019 Marika Korcová autorské stránky. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky