Povídej pohádku

05.07.2019

text Marika Korcová, ilustrace Hana Vavřinová

Povídej mi pohádku

Povídej,

povídej, prosím pohádku,

tu o vlku a kůzlátku,

jak vlk si nechal brousit jazyk brouskem.

Povídej

a směj se nad tím kouskem,

jak vlk si moukou sypal tlapu.

Povídej, vždyť já to dobře chápu.

Ten uličník má na kůzlátka chuť.

Povídej a jestli usnu, tak mne vzbuď.

Kůzlátkům řekni,

otvírat se nesmí.

Pak je tu šance,

že je ten vlk nesní.

Jen jedna věc

je na tom divná, mami.

Děti se nesmí

přece nechat samy.

To byla teda divná kozí máma,

Kůzlátka nechá klidně doma sama.

Já bych jí řekl:

"Kozo jedna hloupá,

kůzlátka se bojí,

vlk si na ně troufá.

Povídej mi dál,

proč ta kozí máma

nechala je tam

a na nákup šla sama.

To ti povídám,

to je špatná máma,

vždyť jen díky ní

bylo s kůzlatama

zle a ještě hůř,

když vlk dostal hlad.

Mami, můžu dnes

raději s tebou spát?


https://www.permonicekkrapnicek.cz/2019/05/07/povidej-pohadku/

© 2019 Marika Korcová autorské stránky. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky