Ježibaba

18.07.2019

text Marika Korcová, ilustrace Hana Vavřinová

Ježibaba

Povídej mami, nemám strach,

vždyť je jenom v pohádkách,

zlí lidé, čáry, taky drak.

Řekni mi, prosím, je to tak?

Proč váháš, neznáš odpověď?

Dej mi ji, mami, raději hned.

A řekni mi to popravdě a celé.

Jsou v našem světě nepřátelé?


A ublíží-li přijde krutý trest?

Poznám je, nebo dám se splést?

A proč mi říkáš, že jsem na to malý?

Děti by to snad nepoznaly?

Vy dospěláci přece všechno víte.

Víte i to, jak ochráníte?

Pohádku, prosím, povídej mi teď.

Chtěl bych se ještě dozvědět,

jak poradit si s Ježibabou příště.

Víš, ony žijí, to je jisté.

Jednu jsem potkal, věř mi, mami.

Už nechci paní na hlídání!



© 2019 Marika Korcová autorské stránky. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky