Herečka Bára Šporclová Kodetová péči o pleť nepodceňuje

16.07.2019

Jsem velmi ráda, že mé pozvání do Café Push-Up přijala herečka Bára Šporclová Kodetová ze slavného hereckého rodu.

Paní Báro, vy jste skvěle začala hereckou kariéru a po té jste se nám na nějakou dobu tak trošku ztratila z očí. Těsně před čtyřicítkou jste se vrátila do divadla k vaší herecké profesi. Záříte štěstím, takže první otázka, která se nabízí, čím to je, že vyzařujete takovou spokojenost a štěstí?

Mám veliké štěstí. Tři zdravé, nadané a krásné dcery, skvělého muže, jsem spokojená sama se sebou. V posledních letech jsem si dokonale srovnala hodnoty. Nikam se neženu a už se nenechávám unášet emocemi jako dříve. Přestala jsem se pokládat za herečku, cítím se být především ženou, matkou a manželkou. Divadlo jsem, ale vlastně nikdy neopustila, jen ho nedělám v té intenzitě jako dřív. Ono to ani nejde, když chci být se svými dětmi. Vedle ambiciózního workoholika nemůže žít ambiciózní workoholička. Vše musí být v rovnováze. A já teď dělám tu rovnováhu. Co bude, až holky dospějí, se uvidí, a není to momentálně důležité. Vím, že jsem se vždy dokázala zaměstnat a tak se nebojím, že bych se ve stáří nudila. Minimálně budu skvělá babička.

Foto: Lenka Hatašová

Tvoříte tedy docela velkou rodinu. Zbývá vám čas i sama na sebe? Prozradíte, prosím, jakým způsobem relaxujete a udržujete se fit?

Nejlépe si odpočinu, když můžu být alespoň pár dní sama. V naší početné a hlučné rodině je tolik podnětů, že občas potřebuji vypnout. Mám skvělou kosmetičku A. Šimůnkovou a k té a jejímu manželovi do salonu Medela Derma chodím relaxovat a cvičit i na masáže. Také nepodceňuji péči o záda a rehabilituji.

Dozvěděla jsem se, že používáte v péči o pleť krém, o kterém jsme si nedávno povídaly v naší virtuální kavárně s MUDr. Barbarou Kubešovou. Velmi mne to zaujalo. Podělíte se s námi o vaše zkušenosti s touto kosmetikou? Jak jste krém objevila?

Ano používám a jsem z jeho účinku nadšená. Upozornila mně na něj kamarádka, která ho objevila na netu. Na její pleti jsem viděla velkou změnu a tak jsem krém vyzkoušela. Opravdu funguje skvěle. Navíc je to český výrobek. Já i můj muž rádi propagujeme české firmy. Velmi si vážím našich vědců, kteří v mnohem těžších podmínkách s málo prostředky dokáží vytvářet zázraky a výrobky, které nejen obstojí, dokonce překonají výrobky světové. A věřím, že i Healer creme bude tím světovým.

Děkuji paní Báře Šporclové Kodetové za milý a přijemný rozhovor.

Marika Korcová

© 2019 Marika Korcová autorské stránky. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky